mandag 4. oktober 2010

Høsten på bordet og de nyinnkjøpte loppestolene





Høsten er her og bladene på trærne har fått nydelige høstfarger!

I helgen tok vi noen blader inn og pyntet bordet med!

Enkelt, pent og helt gratis!



Under ser dere ett glimt av stolene jeg fikk tak i på loppemarkedet i helgen! 100kr stykket var en grei deal for disse heltre stolene. I følge en eldre dame på loppemarkedet var dette ekte Budalstoler - så da stoler jeg på det. Stolene har korte ben og er en slags lenestol variant. Synes de er utrolig tøffe og jeg ser for meg alle stedene disse vil passe inn i fremtiden! Stue, barnerom, ute på terassen - ja i det hele tatt, kjempe anvendelige i mine øyne! Den bonderøde fargen dog nok byttet ut i en annen farge ganske snart!


 


Ha en fin fin uke alle sammen - for meg blir det en travel en...!

10 kommentarer:

beate sa...

kule stoler! gleder meg til å se de ferdige!

nyt kvelden

klem beate

meaningmoon sa...

Kjempe stilige stoler så heldig du har vært som har fått tak i de!!!Blir spennende å se hvordan de blir:)) Nydelig pyntet med høstlige farger♥

HiH sa...

For noen bra stoler! Jeg er ingen loppisdeonning, men dette må jo bare være et kupp!

helle

Anonym sa...

Veldig fint bord! Stolene var veldig kule, du var heldig som kom over dem. Likte faktisk fargen òg jeg.
Hilsener fra Jonekusine K.

mi-rachel sa...

KUPP!

Jorid + NOE Blog sa...

Så lekker!! :-)

Fin kveld!
Klem J

Love Peace Pionies sa...

fillen de va kule!! heldig med de!
fint høstbord:)
klem

mimmi-leone sa...

Nydelige bilder og kjempefine stoler!

Hilsen fra Mimmi-leone

Unknown sa...

Hei
Herlige loppestoler...jeg gleder meg til å se de ferdigmalt.
Fortsatt god helg.
Klem...Ellen

Made by KKann sa...

..så flotte stoler - herlig!

..høsten er vakker!

KlemKKann