fredag 19. mars 2010

Off we go!



Både liten og stor skal på reise i dag!
.
Jentene reiser til Bodø sammen med mormor og morfar for å besøke familie i en hel uke! De har telt ned dagene og gleder seg masse til å hilse på onkel O, tante A, tante M og kusine og fetter i nord! Til og med oldemor skal de treffe! Det blir stas!
.
Selv reiser jeg til Berlin på helgetur, med teamet mitt på jobb!
Vi var så flinke i høst og vant en teamreise i premie!
Så nå skal vi kose oss med sightseeing, shopping, god mat og drikke!!
Har aldri vært i Berlin før så det blir spennende!!
.
God Helg!!

12 kommentarer:

Linruz sa...

Vilka underbara väskor de har.
Spännande att ut på äventyr med mormor och morfar.
Ha en fin helg och resa.
Kram Lina

Ocean showroom sa...

Vilka mysiga väskor!! Ha en skön helg i Berlin!! Kram Alexandra

SNILLPIKE♥ sa...

God tur til Berlin, har ikke vært der selv heller, men vi har snakket om det flere ganger. Ønsker deg en koselig helg.

Jorid + NOE Blog sa...

God tur! :-)
Klem

Anonym sa...

Herlige sekker:-)
Riktig god tur til Berlin - kos deg!
Klem,Hege.

mi-rachel sa...

god tur til jentene.
og deg.
berlin er kjekk by.

Jannicke sa...

GOD tur til dere alle!! Hørtes veldig kjekt ut.. Nyt litt alene og voksentid :o)
Klem J.

Bette sa...

Så skjønne sekker! Ekstra gøy å dra på tur med de på ryggen,kan jeg tenke meg;o)

Kos deg masse i Berlin! Har aldri vært der,men har hørt det er en super by!!
Klem fra Bette:)

Ocean showroom sa...

Herlige små kofferter!
Så spennende med en tur til Berlin da! Kos deg masse!
Klem, Lene

Fru Fly * Heidi sa...

Nææ, det er de skjønneste koffertene jeg har sett! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt dem? Og helgetur til Berlin? Så deilig, det er en by i mitt hjerte, skal tilbake i mai! Kos deg masse! Klem Heidi

Stjärnor & Champagne sa...

Åhh hoppas att ni får en bra resa alla i familjen/ Stor kram Anne

Love Peace Pionies sa...

så kule ransler..
håper du nyter helgen!
klem