lørdag 13. mars 2010

Bordpynt i glass og blankt







Planen for bordpynt i bryllupet er blanke gjenstander kombinert med glass.
.
Jeg synes denne kombinasjonen er så flott, og med det blanke blir det ekstra 'fest' over bordet!
.
De små stormlyktene tenker jeg at jeg fyller med hvite blomster av ulike slag og setter utover bordene - tror det vil bli fint!
.
Alt på bildene er kjøpt hos LIVING, bortsett fra den 5-armede lysestaken. Den er ett fretex-kjøp fra noen år tilbake!
.
Nå letes det frem blanke lysestaker, blomsterpotter, brett etc, hos både min mor og meg, og jeg tror at med dagens innkjøp så har jeg faktisk det jeg trenger... n e s t e n hvertfall!!
.
GOD LØRDAG!

16 kommentarer:

Dronning Maud sa...

Det blir kjempefint!!!:)

Marianne sa...

Kjære guttemamma

Jeg "frir" til dere her i bloggverden om litt hjelp! Lurer nemlig på om du kunne tenke deg å bruke noen minutter på å dele dine meninger med meg og samtidig bli med i trekningen av min give-away.

Blir kjempeglad for all hjelp!

Klem fra Marianne

Stjärnor & Champagne sa...

Snyggt snyggt. Jag tror att du kommer att plkanera ett fantastiskt bröllop med din fina smak vännen/ Kramkram A

Måste fråga, vad heter klädmärket som är norskt som är lite likt Odd Molly??

mi-rachel sa...

ååå..dette blir fint.
blankt og glass sammen blir kjempe fint!

Myhome sa...

Så lekkert det kommer til å bli:))

Klem Anita

Hjemmekjær sa...

Det blir nok en flott kombinasjon.
Sølv og glass er jo lekkert!

MariMaja sa...

Det blir nok veldig bra!
Give away hos meg om du vil være med ;)
Ha en fortsatt fin helg:)

Forever Love sa...

Dette blir fint, flotte bilder!
Ha en fin kveld!
Klem

Guttemamma sa...

Dette blir nydelig!! Høres lekkert og stemningsfullt ut med masse lykter "strødd" utover bordet!!
nattaklem

Jannicke sa...

Kjenner jeg gleder meg VELDIG til å se både kjole og bordet!!

Hvilken måned skal du gifte deg (du vil vel ikke røpe dato???, hihi)

Klem J.

Fru Fly * Heidi sa...

Det kommer til å bli så fiiiint!♥ KLem H

Beate :-) sa...

Stilig Maj-Nan, du er grådig flink til dette! Synes det blir veldig stilig.

Ocean showroom sa...

Detta låter jättefint! När är det bröllopet är? Ha en strålande söndagskväll. Kram alexandra

Stjärnor & Champagne sa...

Ja usch ja...Nyu finns det så mycket man vill ha. Klart du skall spara pengarna till Berlin. Det kanske finns massor som du vill ha där. Kramkram Anne

Love Peace Pionies sa...

det kommer til å bli så fint!!!

Made by KKann sa...

..så flott - det er sikkert kjempe morro å planlegge bryllup!..morro morro!

KlemKKann