mandag 1. august 2011

Rett før nå...

Gammel hjemmelaget kjøkkentol. Puter fra H&M Home

Da var vi hjemme igjen etter en liten langhelg på landet. Tilbake til kaoset som råder her hjemme. Føler det er en million ting som bare flyttes fra ett sted til ett annet...uten at de har fått noe fast tilholdssted ennå... sukk

Vi "mangler" fremdeles noen rom ( bl.a foreldresoverom og kjøkken) da disse skal renoveres! Men NÅ er vi straks i gang med kjøkkenet! I dag har vi fått laget til ett provisorisk kjøkken i utestuen - og dette blir kjøkkenet vårt i de neste 6-7 ukene sånn ca...


Kjøkkenet skal reoveres med både nye vegger, tak, gulv, vinduer før vi så setter inn ny kjøkkeninnreding - ett  s t o r t prosjekt med andre ord - med guuuuuri hvor jeg gleder meg!!

Kjøkken og vinduer er bestilt og kommer i september - så i hele august blir det fokus på nedriving og oppbygging.

Ønsker deg en fin uke - enten du er tilbake i jobb eller fremdeles har ferie!

5 kommentarer:

Ingvild sa...

Lykke til med en stor jobb! Blir sikkert knall bra når dere blir ferdige!

Gleder meg til å se!
Klem,I

ELLEMELL sa...

kjeøkken er jo kjekt!
gler meg til å få se....:)

her har ferien tatt slutt, og hverdagen er tilbake!
fin uke til deg!
klem ellemell

Sprout Gallery sa...

I wish I could understand your language because that image is gorgeous :)

Sivs hus sa...

Hei, Gleder meg til å se bilder av jobben underveis. Sommerklem Siv

malla-me sa...

Jeg gleder meg til å se! Har kikket litt bakover i bloggen din - mye fint:-)