onsdag 8. desember 2010

Julekort-fotografering






Forrige helg fikk vi tatt bilde til julekortet, og alle med flere barn vet at det er en utfordring å få alle til å se i kameraet samtidig og / eller smile samtidig.

Tror jeg tok ca 100 bilder - takk og lov for speilrefleks kamera - og til slutt fikk vi flere som vi kunne bruke til julekortet.  Bildet vi valgte til slutt er ikke ett av disse, 
men jammen fikk vi mange koselige bilder med på veien......

Julekortet er ferdig laget, så nå gjenstår det bare å få dem printet ut og sendt dem i posten!!

Deilig med alt som er gjort!

Ha en fin kveld!

20 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempe flotte bilder og barn...blir fine julekort=)))
C.W=)

OVER OG UT! sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
OVER OG UT! sa...

Herlige bilder, og nydelige barn!!!

LYKKEBO sa...

HEHE- tenker det var show ja! Ser ihvertfall ut som de tre søte nissene koser seg;) Jeg har aldri vært så tidlig ferdig med kortene som i år, før 1.desember!! (men hva hjelper det når jeg ennå har halvparten igjen til utlevering!!hehe)

God kveld-klem:)

Heddas gode grunner sa...

Utfordring, ja! Det kjenner jeg igjen... i år har jeg bare utsatt og utsatt, men nå MÅ jeg jo snart! Du fikk jo mange sjarmerende bilder; søte nisse-barn!

Unknown sa...

Så koselige bilder! Ikke lett å få til bilder til julekort, nei. :) Men dine ble veldig fine. Ha en god uke!

Vibeke / Mammas Hus sa...

FLOTTE bilder. Og flotte unger - tydelig at de er søsken ja! ;)

Håper dere får en flott førjulstid ♥

ELLEMELL sa...

tre barn er det ikke lett å ta bilde av samtidig, sikkert og visst!

synes disse bildene var kjempefine jeg!
klem ellemell

Sissel sa...

For noen herlige barn!!!

Vi har bare en som skal fotograferes, men det er en utfordring det også. Merker at vi ikke har med oss kameratet like mye som tidligere, nå som hun har blitt så stor. Hadde tatt et kjempefint bilde av henne på en fotballturnering nå i vinter, men det klarte jeg å slette før jeg fikk lagt den inn på maskinen. Så da ble det en nødløsning i stedenfor...

Ha en finfin dag!

Klem

Balke gård sa...

Man blir jo bare glad av disse strålende barna dine!! HERLIG!! Mine begynte slik ifjor, endte ikke med smil..;-) Tre som ser hver sin vei og ei på ett som blir sliten og begynner å gråte:-)

Juleklem, Marianne

Annie sa...

Kjempefine bilder!
Mine er så små enda at jeg ikke prøvde engang å få de til å se i kameraet samtidig. Så her ble det "in action" bilder. Fornøyd så lenge begge er med på bildet :)
Håper vi får se julekortbildet når det er utsendt.

Made by KKann sa...

..så sant så sant - herlig med unger, nisseluer, smil og latter..

Ha en super torsdag!

SmilKKann

Silje sa...

Nydelige barn! :)

mi-rachel sa...

super koselig bilder!

Anette {foreldremanualen} sa...

Herlige bilder!:-D

Millie-Moi sa...

For en herlig gjeng :)) Flotte og gøye bilder!
Og nydelig blogg du har :))

Stjärnor & Champagne sa...

Hahaha underbara bilder på dina fina barn. Stor kram Anne

Unknown sa...

ville bara önska en fin helg till dig och en underbar advent! KRAM

Smineset sa...

Tusen takk for nydelig julekort! Det henger på julesnora vår nå... Klem :-)

Beate :-) sa...

søte :-) Og så like på deg Maj-Nan!

Stor juleklem fra Beate