torsdag 23. desember 2010

Førjulstid i bilder










 Desember begynte så bra, men fra 9 desemeber til skrivende stund har en eller flere i familien vært nede for telling med influensa, omgangssyke eller feber. Noe jeg føler har gått igjen i mange hjem rundt om. Derfor ble det brått slutt på bloggingen for min del, men vi har klart  å kose oss i adventstiden tross alt. 

Nå er det meste klart for den store dagen i morgen. Huset er noenlunde klart, juletreet er pyntet og pinnekjøttet ligger i vann.  

Vi er klare!

Ønsker alle som er innom en riktig GOD og fredelig JUL!

19 kommentarer:

Guttemamma sa...

Så herlige bilder iallefall!! Håper virkelig dere holder dere friske nå og at dere får en flott jul og et strålende 2011!!
Klem♥

Lykkeliten sa...

Så herlige bilder!
Ønsker dere en fin julehøytid nå.
Klem Lykkeliten

Beate :-) sa...

God jul til deg også!

Jannicke sa...

..da er dere nok friske til i morgen alle mann!! Nå har jeg forstørret opp og tittet på alle bildene.. dere har det så flott... herlig det pepperkakehuset! Tenker ungene storkoste seg da det ble pyntet :o) Norske flagget er både flott og nostalgisk på juletreet!! Gir meg litt barndomsminner.
Takk for koselige hilsener og flotte inspirerende innlegg dette året!
Riktig GOD JUL til deg og din skjønne familie!
Klem J.

Anonym sa...

For noen koselige flotte bilder du har lagt inn, ønsker deg og dine en god og fredelig julehøytid. Vi snakkes på nyåret...klem fra C.W=))

Hem och Lycka sa...

Mysigt, härliga bilder!

God jul!

kram Mia

Ramme Alvor sa...

Eg vil ynskje deg og dine ei velsigna jolehelg frå oss her inne i Modalen og takke for kjekke kommentar på bloggen min i året som gjekk!

Klem!

Sissel sa...

Utrolig fine og stemningsfulle bilder!

Ha en fin og fredfull julefeiring!

klem

meaningmoon sa...

Herlige bilder♥ Julestemning deluxe!!!
Ønsker deg og dine i mitt og mine en fortreffelig fin og fredfull jul♥

Lappeline ♥ sa...

Koselige bilder hos deg....kjempe flott pepperkakehus....godt dere er friske igjen ..

Ønsker deg og dine en god fredelig jul

Klem fra lappeline

Nina og cocobongoo sa...

Fantastisk herlige bilder:)
God jul:)
Smil og klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Koselige bilder ♥

Håper dere får en flott jul, uten mer sykdom!!

V. :)

LYKKEBO sa...

Herlig jule-"collage" fra deg:) Kjempe fine bilder!
Koooos deg alle juledagene..
Riktig god jul til deg og dine:)
Juleklem

Joy sa...

Här var det ordentlig julstämmning! :-)
Önskar god jul till dig och dina nära och kära!
Kram Joy

kjersti sa...

Rett og slett vakkert:)
Kjenner meg igjen i det med sykdom nå i Desember...
Håper dere får en fin julefeiring i dagene som kommer:)

Klem Kjersti

ELLEMELL sa...

Ønsker deg og dine en herlig og vidunderlig jul!
holde dere friske nå dA:)
nyt julen- det skal jeg!
klem ellemell

MissMette sa...

♥ så mange flotte og herlige bilder du viser... Ønsker deg en riktig God Jul og nyt juledagene som kommer... Klem fra Mette

Anonym sa...

Så utrolig fin blogg du har, akkurat min kopp te :) Ble tipset om den fra en interiørglad kjæreste, som jobber i en fin bank ;) God jul og gratulerer med enda en fast leser

Mrs S sa...

Herlige bilder kjære deg <3

Ønsker deg og dine en nydelig Jul, nyt nyt!!

Stor god klem