onsdag 27. januar 2010

Jeg bare elsker...








....UGG-tøflene jeg fikk til jul!
.
I mangel av noe huslig å blogge om (det skjer d e s s v e r r e svært lite på interiørfronten for tiden), så tipser jeg dere herved om de beste tøflene som finnes!
.
Min kjære - og JA...kommende ektemann, gav meg disse til jul - og makan til deiligere skotøy skal du lete lenge etter. Disse tøflene har vært på beina siden julaften og har fast plass ved ytterdøren når jeg er ute og fast plass nedfor sengen når jeg sover ;)
.
Myke, gode og varme og ikke minst har de ordentlig såle, så man kan gå med de ut for å hente posten og sånn....
.
Jeg har ikke vært så begeistret for UGG skoene, men tøfflene er helt toppers!!
.
Det var dagens reklame!!
See You!!

20 kommentarer:

Jannicke sa...

Takk for tilbakemelding ang flisene ;o)

Uggsene så vidunderlig ut!
Sønnen min på 11 ble over natten moteinterissert (haha), så vi bestilte Uggs til han på nettet. Direkte fra Australia. Han har omtrent bodd i de etter de kom i posten!

Klem J.

Sissel sa...

De så utrolig god ut, i hvert fall på vinterstid...

Tror det blir en snill ektemann du får..

Ha en fin kveld!

Unknown sa...

De tøflene så helt utrolige gode ut! Jeg viste ikke at det fantes tøflerfra Uggs også. Takk for tipset:)

Ha en fortsatt fin kveld:)
Klem Linda

Fru Fly * Heidi sa...

De så superdigg ut!♥ Har vanlig Uggs og fikk lyst på disse også:) Takk for tips! Klem H

Smineset sa...

De så utrolig gode ut! Disse skal jeg sette på ønskelisten min (til smineset!!!)

Gleda mæ veldig, men e enda litt usikker på hvor langt de har kommet med huset....

Har trøbbel med å skriv, har vært på boksing, og skjelv som bare po#¤%er på hendern...

Gleda mæ til dokker kommer på besøk, og til bryllupet! (Har kjøpt kjole!!!;-)

klem

Stjärnor & Champagne sa...

Åhhhh så fina vännen. Dom skulle sitta fint på mina fötter. Har svarta uggs och ett par nya har inhandlats av en vän som har varit i NY. Älskar dom.....
Ha det gott vännen/ Kra Anne

Ocean showroom sa...

De så superherlige ut! Jeg har ennå ikke kastet meg på UGG-bølgen, men jeg må innrømme at det stadig er under vurdering:)
Nå er det natta her!
God natt til deg!
Klem, Lene

Anette Willemine sa...

Å, de har jeg hørt er deilige. Snill kommende mann du har!!

Ønsker deg en solfylt dag!

Klem fra
Anette Willemine

Tone sa...

De så jo bare fantastisk deilige ute!

Ocean showroom sa...

Jag sitter här med rosa ugg-tofflor på fötterna och kan bara instämma! :-) Ha en fin dag. Kram Alexandra

Hem och Lycka sa...

De ser underbart härliga ut!

kram Mia

Thelma Louise sa...

skjønner jeg godt.:-) jeg bare elsker mine som er helt like..og det gjør også hunden min..://

Anonym sa...

De så utrolig deilige ut!
Fikk jeg også lyst på....

Klem Kristine

mi-rachel sa...

oj oj ..gifting på gang!
så stas!
håper du deler et bryllupsbilde eller tre her på bloggen med oss når dne tid kommer.
ja..huset vårt er i ferd med å bli mer "koselig". da vi kjøpte huset for noen år siden laget vi det litt moderne om..og litt sånn retroinnslag. men huset er litt sånn sørlands hus (koselig) så det passer mye bedre koseligere stil.

Guttemamma sa...

Ser himmelske ut...ikke sett sånn tøfler jeg.

Love Peace Pionies sa...

åhr, de då digg ut. skulle absolutt hatt meg noen tøfler... er typisk meg å være litt kald på beina...
ha en fin kveld
klem K

Ingrid sa...

De så utrolig deilige ut!! :) Skjønner at du liker dem godt ja!

Thelma Louise sa...

Så du kjenner til Bearded Collien ja.:-))))

Linruz sa...

Åhh det ser otroligt sköna ut.
Kram Lina

Thelma Louise sa...

Skjønte du måtte ha kjenskap til rasen..Er så mange som ikke vet hva slags type det er..Ikke sååå mange av de , til tross for så flotte hunder de er.:-) Og de er jo så like mange av de.:-) Dette er vår andre, vi hadde en som ble 13 1/2 år..og hun vi har nå er 5 1/2. Så glade fornøyde hunder de jeg har opplevd...Ikke at det er så mange, men det er inntrykket mitt. Litt nervøse kan de nok være for "rare" ting...og pelsen krever jo sitt..men nydelige.:-))