søndag 3. mai 2009

I'm ready!




En hel liten spa-kveld her hjemme måtte til, i forsøk på å freshe opp en sliten småbarnsmor!
.
Nå er jeg så klar som jeg kan bli, og jeg gleder meg faktisk til å komme i gang igjen.
.
Ekstra godt er det at minsten skal kose seg hjemme med pappaen sin i mange uker (nesten helt til jeg tar sommerferie).
.
Pappaen har også lovet middag på bordet hver dag når jeg kommer hjem fra jobb, så dette blir bra!
.
Nå skal jeg kose meg med Miss Marple før det bærer i seng!
.
Vi sees
.
Klem M

25 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

När kan jag komma:-) jag skulle verkligen behöva spa och ett glas vin *ler*
Kram Lotta

Stjärnor & Champagne sa...

Vad härligt, dags att jobba igen ja...Trögt första dagarna men sen går det som tåget. Och du slipper att laga maten, härligt. Pappalediget är bra, min man hade bara 10 pappadagarna med båda barnen tyvärr. Svårt när man är egen företagare att vara hemma. Hoppas att din spakväll blev härlig.

Stor kram Anne

Unknown sa...

Så deilig med en spa-kveld!Det kunne jammen jeg trengt også:)

Lykke til på jobb igjen!
Ha en fin uke:)

Klem Linda

Frøken Lykkelig sa...

Å det der så deilig ut altså!!!! Ja du må bare huske å ta vare på deg selv og få litt alenetid!

Det er viktig i vår ellers så hektiske hverdag!!!

Kos deg :-)

Jannicke sa...

Ønsker deg masse lykke til i morgen ;),
det går helt sikkert kjempefint,
og tenk å komme hjem til ferdig middag da!! Det er hverdagslykke!Klem til deg. J.

Englefryd sa...

Å så deilig. Godt med litt egenpleie. Kos deg på jobb i morgen, og med nylaget mat hver dag. Wow sier jeg bare:-)

Klem

Tre Kusiner sa...

Det er kos å kombinere barn og jobb! Sunt for heile gjengen:)
Klem F

Bo med Lena sa...

Lykke til på jobb i morgen! Ser du er klar:)

Godt med litt myk start da med pappaen hjemme og middag på bordet. Det er deilig det!!

Kos deg:))

mi-rachel sa...

lykke til.
så kjekt for gutten sin å få være masse med pappaen sin.
herlige spa-bilder!

Cecilie sa...

Mmm... det så deilig ut!! Håper du koste deg skikkelig, og at denne første dagen tilbake på jobb blir bra. Husker tilbake på slike dager som både vemodige og spennende...! Så kjekt for gutta dine at de skal ha mye tid sammen fremover - og herlig kjekt for deg med middag på bordet etter endt arbeidsdag :D.

Lykke til med arbeidsuken!

Stor klem

Blogger sa...

Det der så deilig ut :-) For ikke å snakke om middag på bordet hver dag ;-)

Anita fra hjerterommet sa...

Herlig med hjemme spa, flotte bilder du har tatt.

Lykke til på jobben det går nok veldig bra. Deilig å ha fokus på andre en barn 24 timer :)

Anonym sa...

lykke til - h`per det er bare ok å komme tilbake i gjenget igjen!!

Stoltzen2012 sa...

Ser ut som du har forberedt deg godt til å gå tilbake til jobben:) Lykke til, det går nok bra!! Ha en strålende dag :o) Klem fra Linda

Smineset sa...

Jeg får si som Jan Fredrik; MASSE LYKKE TIL!!! :-)

Klem :-)

Ninas Drops sa...

Så godt å se at du er så snill med deg selv=)
Det er så viktig å stelle kropp og sjel...Og spesielt nå kanskje...Håper det blir greit å komme igang igjen...Kunne ønske jeg kom hjem til ferdig middag..åååå.
Det blir spennende å se hvordan det kommer til å bli på hytta deres da=)

Så flott det vi ser av arbeidskroken atte...det må da være moro med en mor med så god smak...Jeg har og en mor som er flink på slikt...det er jo så gøy å diskutere løsninger med noen som forstår...

Dropsi shopsi...

Guttemamma sa...

Spa og vin,flink jente!!

Eg ... sa...

Lykke til tilbake på jobb.
Blir nok en stor overgang... Er så forskjellig korleis folk reagera på akkurat det. Godt at pappa skal vere heime ei stund - fin overgang :-)

Villa Kos og Kaos sa...

Kan vanskelig tenke meg bedre opplading enn dette da!!
Deilige bilder!!
Og så kjekt med "kokkemann" da gitt..
dette går nok så det suser skal du se!!
Klem fra Gunn-Cathrine

Tre Kusiner sa...

Masse lykke til i arbeidslivet igjen. Du er no heldig som har så mange kjempe kjekke kollega rundt på huset. Du må helsa dei kjente så MYKJE frå meg. Saknar gjengen. Spa såg veldig fristande ut...kanskje eg skal slenga meg i badekaret...mmmm....det er jo så deilig!!!! Stor klem G

Stjärnor & Champagne sa...

Vad skönt att det gick bra första dagen, alltid tufft. Men att vara hemma och ta hand om sina barn är dubbelt jobb så man blir härdad, hihi.

Stor kram Anne

mette sa...

ååååhh høres digg ut! fikk jammen lyst til å ta meg et bad as we "speak"... mmmmm, hørtes deili ut med alt d der!!

Jannicke sa...

..hei på deg igjen.
Ikke rart du er sliten! Nå må du prøve å slappe godt av i kveld!
Tusen takk for kjempekoselig hilsen til meg i dag!
Alltid så kjekt å høre fra deg :o)
Klem J.

Lotta sa...

Å så herlig med spa..ble rent inspirert jeg og tror jammen jeg skal hoppe i badet selv her:) Fin blogg du har:) Hilsen fra Lotta(ny blogger)

Made by KKann sa...

..så utrolig deilig - det er deg vel fortjent! Håper du koser deg masse..
..jeg skal også komme meg i bingen - var ute på sommerens første morgen joggis i dag..0530..

God natt

KKann