søndag 24. mai 2009

En herlig start!




Sjokolademelk er lov - kun på søndager...Og nytes til det fulle av de små!
.
En herlig start på denne søndagen for min del! Først fikk jeg sove helt til jeg våknet av meg selv - som var klokken 10. Det var deilig, selv om man blir litt tommelomsk av å sove lenge når man ikke er vant med det!
.
Da jeg kom opp var det duket for søndagsfrokost, og i dag ble det jammen servert nybakte rundtstykker, egg og bacon!
.
Tusen takk for en herlig morgenstund - kjære!
.
God søndag alle sammen!
.
Klem M

15 kommentarer:

mi-rachel sa...

å så herlig start på dagen!!

Hem och Lycka sa...

Å hjälp vad gott det ser ut!

kram Mia

Jannicke sa...

Heldige deg!
Her er det mor i huset som står for frokosten.. Alltid!!
Men han fixer mange andre ting da, mannen i huset - så skal ikke klage ;o)
Herlig med en slik start!
Nyt resten av dagen! Klem J.

Tiril sa...

Slik liker jeg og at søndagen skal være.
Her startet den stikk motsatt, skulle en tur til stranden med bikkja, men den gang ei!! bilen ville ikke, og min bil egner seg kun for to, så det ble mannen og bikkja da;))ja ja, det var da den som skulle luftes.

Unknown sa...

that looks so delicious. What a great start of the day!

Hälsning från Tyskland,

FrauSchmitt

stjerneglass sa...

Ah, så deilig!

Guttemamma sa...

Bra mann!!! Det er gull med sånne morgener...gir energi til uken som kommer!! klem

Jannicke sa...

..vel, i mine ører høres din mann ut som rene drømmemannen!!
Baker rundstykker til frokost, og setter ting opp symmetrisk!! Sukk, tror ikke de vokser på trær, haha!!
Ha en fin start på uken,
nå piper det i komfyren... Har skillings- og rosinboller i ovnen ;o) Klem J.

Aratorps Lena sa...

Oj oj oj, var hittade du honom??? i verkar ha haft en underbar dag! Kram

Englefryd sa...

Å det så jammen digg ut!!!! Fikk helt vann i munnen jeg. Og for en luksus å få lov til å sove helt til man våkner, deilig. Ser det går framover på hytta også, moro!!

Håper du får en flott kommende uke. Ikke lenge til sommerfeien nå gitt:-)

Klem

Bo med Lena sa...

Så deilig det hørtes ut! Søndager er deilige :)

silje-sin sa...

Det var litt av en start på dagen ja:) De må være fornøyde med mammaen/kona si:) Ha en flott ny uke! klem fra silje.

Villa Kos og Kaos sa...

Så herlig!!
Nydelige hverdagsglimt du knipser!!
Tenker det er noen som setter stor pris på mamma`n og konen sin jeg!!!

Håper resten av dagen ble like velykket!
Klem fra Gunn-Cathrine

Ocean showroom sa...

Imponert over bildegalleriet ditt, her har jeg mye å lære:-)

Ha en fin dag!
-Lene-

Charlotte sa...

Åhh så dejligt! Det var en skøn start på dagen med en masse lækkert til maven! :-)
En helt perfekt start på søndagen!
Klem fra Charlotte i DK.