søndag 5. desember 2010

Julehjerter



Litt julepynting på gang her i huset. 
Her om dagen var jeg innom LIVING, 
og der fant jeg disse hjertene av svarte trekuler.

Kjøpte hjertene helt
uten mål og mening,
men fant fort ut at de kunne være fine 
på det hvite skapet vi har i stuen. 

X M A S bokstavene fant jeg på
Clas Ohlson av alle steder,
da jeg var på jakt etter en lysslynge.

I dag har jentene og jeg vært med mine foreldre
på en julemusikal i det lokale kulturhuset.
Utrolig koselig!

Ønsker alle som er innom
en fin førjuls-uke!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Så lekkert du har pyntet! Hjertene var flotte.

Ha en fin kveld:)

Hanne Mette sa...

Nydelig skap! Jeg er på jakt etter noe lignende, men det det perfekte har ikke dukket opp enda...
Veldig fint med hjertene på. Det var en god ide.

Huset vid ån sa...

Åh, Vad läckra hjärtan....

Ha En Trevlig Dag!
Julkramar Therese

mi-rachel sa...

så fine hjerter.
passer perfekt på skapet ditt!

På landet vid havet sa...

Vilket vacker skåp! Blev extra fint med ditt nyinköpta julpynt! =)

Ha en bra dag!
Kram Mia

tøflus.no sa...

Så utrolig koselig! God Jul!