torsdag 8. april 2010

Bryllupsforberedelser pågår!

Kjolene som jentene skal ha på seg. Fra Monsoon!
Som kanskje noen har fått med seg så blir det bryllup til våren!

Datoen er nærmere bestemt 22 mai....noe som betyr at det bare er 6 uker til jeg skal spasere opp kirkegulvet (iiiek)!!

Min utkårende og jeg har allerede vært sammen i mange år og blant annet derfor ønsket vi ikke oss ett stort bryllup, men heller en koselig fest for nærmeste familie og venner, for å markere begivenheten.

Mye er allerede på plass; brudgom (hihi), kirke, sted for festen, bil, fotograf og ja... kjolen har vært på plass lenge - men det jobbes intenst for at den skal sitte perfekt på den store dagen!
Ellers er det UTROLIG mange detaljer som fremdeles bare er oppi hodet mitt - og som nå må bli gjort eller spikret..

Derfor blir det nok ikke så mange innlegg fra meg fremover - her må det nemlig shoppes, trenes og planlegges i tiden fremover!!

Wish me luck....!
;)

24 kommentarer:

Jannicke sa...

LYKKE til!!! Jeg husker den følelsen når det nærmet seg :o)
Litt sånn stille panikk :o)

Klem J.

mi-rachel sa...

veldig søte kjoler til jentene!
mye penere med slike kjoler i plassen for sånne tradisjonelle brudepikekjoler. spennende tid altså!!!

Høvebakken sa...

Kjempeflott kjole! Lykke til med forberedelsene:)

Bette sa...

Lykke til!!
Håper vi får se bilder;o)

Klem Bette

LYKKEBO sa...

Seks uker det går fort!! Nydelige kjoler du har funnet til jentene..
Massssse lykke til videre med forberedelsene.. Gleder meg til å se å høre mer:)

klem

Anonym sa...

Lykke til!!!
Skjønner det godt at det blir litt mindre tid til blogg - bare du kommer tilbake!!!!

Dronning Maud sa...

Nydelige kjoler:)Lykke til!Det er fantastisk!!

Stjärnor & Champagne sa...

Ja herregud, mycket förberedelser...Hoppas att allt är bra?
Kramkram A

Anonym sa...

Ååå masse lykke til:-)
Nydelig kjole!
Ha en fin helg,
klem Hege.

KRUSEDULL sa...

Så spennende med bryllup!! Det er virkelig en fantastisk begivenhet som jeg unner alle!! Lykke til!!

Ocean showroom sa...

Søt kjole!
Husker godt denne perioden før bryllupet, "har jeg husket alle detaljer!?"
Masse lykke til!
Klem, Lene

et kjært hjem sa...

Så skjønne kjoler! Så spennende med bryllup, masse lykke til ;)

Guttemamma sa...

Du må holde oss litt oppdatert da...så spennende vettu!!
klem klem,stå på!!

Anonym sa...

Kjempefine kjoler! Prøvde på monsoon sin nettbutikk, men de shipper jo ikke til Norge. Har du kjøpt de på ebay eller?

Sommerlyst sa...

Hei Anonym!

Jeg var så heldig som fikk en venninne av min forlover til å kjøpe dem til meg når hun var i London, siden de ikke shipper til Norge...

Klem

MariMaja sa...

Masse lykke til med de siste forberedelsene!
Nydelig kjole jentene skal ha på seg, små prinsesser ;)
Klem

Anonym sa...

Så gøy! Lykke til! det kommer til å bli en fantastisk dag!!

Klem Kristine

Anette Willemine sa...

Ønsker deg lykke til med planleggingen videre!
Husker veldig godt hvordan det var i ukene før bryllupet vårt. Spennende tid!

Klem,
Anette Willemine

Katarinas hjem sa...

Nydelig kjole.
Jeg har en Award til deg på siden min.
Klem fra Katarina

Ocean showroom sa...

Lycka till! Så fina små klänningar till tjejerna. Monsoon har mycket fint! En riktigt fin fredag till dig! kram Alexandra

Vibeke / Mammas Hus sa...

Nydelig kjole! :)

Var innom Monsoon i Nottingham, SÅ mye fint! :)

Håper tiden frem til bryllupet blir en god tid!

Vibeke :)

mi-rachel sa...

åååå..nå nærmer det seg altså!
måtte bare inn å si masse lykke til!!

Made by KKann sa...

..så utrolig herlig - ønsker deg masse lykke til!! KOs deg med forberedelser, selve dagen og selvsagt fremtiden med din utkårede!!

KlemKlemKKann

Anonym sa...

heeei - er du gift blitt????