søndag 4. mars 2012

Sommerlig soverom på landet





Da var vi vel hjemme fra en tur på landet! 

Det var godt med litt stueforandring - hvertfall når det er så mye som står på halvåtte her hjemme. 
Det er faktisk flere halvferdige rom og prosjekter på gang her i huset, og det er en tålmodighetsprøve dette her - men forhåpentligvis "kommer alt sammen" på en fin måte til slutt (les: mange år)

Anyways...det var derfor ekstra kjekt å komme ut på landet å få lov å innvie det splitter ny-oppussede soverommet der!

Dette soverommet er langt og smalt, men jeg synes mine foreldre
 har klart å få veldig mye ut av plassen...igjen!

Rommet var har fått en innebygd seng med skuffer under, og flott hodegjerde! 

På gulvet er teppet byttet ut med furugulv, og siden sengen har blitt snudd fikk de også plass til en stor og god kommode langs den ene langveggen! 

På endeveggen har de satt opp en kjempeflott og sommerlig tapet!
Hele rommet er blitt så fresht og sommerlig, og det er en fryd å overnatte det! 


(ps: På grunn av bildene ble tatt litt sent på dagen, ble de litt grumsete pga høy ISO..)



11 kommentarer:

Anne Grete sa...

Veldig lekkert!! Kunne godt tenkt meg et sånt sted på landet ja :)

Ha en fin søndagskveld :)

Anonym sa...

Kjempefint ble det jo!!!

Fruehuset sa...

Så fine og praktiske soverom:)
Skjønner godt at det var digg å komme dit for å slappe av frå oppussinga. Det kan bli mykje innimellom.

ha ein fin fin søndagskveld:)

Unknown sa...

Herlig rom =)

My Dream sa...

oj! dette var kjempe fint, heldige dere er... :)
Ny blogg for meg dette, la meg til som følger :) kanksje sees vi hos meg? jeg kommer ihvertfall tilbake! :)

Hilsen Diana.

Lilli@Home sa...

Det var lurt å snu sengen. Ble riktig flott. Denne ideen skal jeg ta med meg. Vi har kjøpt oss et gammelt hus, som skal pusses opp. Huset ligger på en øy, med storhavet som nærmeste nabo, og skal bli vårt sommer paradis. Ha en fin kveld. Hilsen Lilli

Unknown sa...

Knallfint rom!!
Og flott utnyttet:)
Der å det godt ut og være, rett og slett ♥

Ha en fin fin kvled og en fin ny ukesstart:)

Vibeke / Mammas Hus sa...

For et fint rom! :D Tapeten var kjempekul!!

Vi har holdt på i snart 4 år... Siste rommet er ferdig nå, og nå gjenstår utforinger på takvinduer (siden vi hadde ekstra masse isolasjon i taket, var ikke dette standardmål lenger, og utforinger fra Velux (?) koster 4.500,-/stk i steden for 1500,-/stk....) og litt lister her og der.

Ser ikke ut til at jeg blir kvitt sager, kompressor, verktøy og byggestøv helt enda.... :/

Håper dere får en fin uke ♥

Miss Susie and the Bandits sa...

Heisann :-)
Så fin blogg du har. Slenger meg på som følger jeg og gleder meg til å se mer ;-)
Ha en fin mandag :-)
-Susanne-

Anonym sa...

Det ble skikkelig fint! gleder meg til å se det live til sommeren. nyyydelig tapet ;-) Ann-Torill

Anonym sa...

Hei!

Så lekkert soverommet ble :)
Er veldig gøy å følge bloggen din!
Jeg lurte på om du hadde navnet på den tapeten som er brukt? Utrolig tøff, ble veldig inspirert til å igangsette egne prosjekter :)

Ha en flott tirsdag :)