torsdag 27. januar 2011

Papirer satt i system



God kveld alle sammen.  Sitter her og synes ganske synd på meg selv. Har trukket en visdomstann i dag. HUFF.  Det gikk egentlig veldig fint, men særlig behagelig er det jo ikke. Hverken underveis eller etter...

Anyways...bildene i dag er fra kjøkkenet. I høst gjorde vi noen små endringer der. Vi skiftet fronter på dørene (IKEA) og malte den ene veggen mørk grå. I tillegg flyttet vi ut ett vitrineskap og hengte opp smale kjøkkenskap (overskap) istedenfor, for å få litt mer benkeplass. Vi har ett veldig lite kjøkken.
Alt dette fordi jeg ville ha mer veggplass på kjøkkenet, slik at vi kunne få hengt opp en skikkelig oppslagstavle. Med 3 barn blir det mye lapper og lekseplaner fra skole og barnehagen og det var ett skrikende behov for mer oversikt og kontroll.

Tavlen er fra IKEA, treklypene har fått navnelapper og for å være helt sikker å at lappene henges på rett sted - har vi hengt opp bilde av alle sammen over sin plass....

Ja...etter 4 mnd med testing - så kan jeg si at det fungerer veldig bra!

Når jeg tenker meg om så har jeg vel ikke vist noen bilder fra det "nye kjøkkenet"...det får komme etterhvert.

Ha en riktig fin kveld. Snart helg igjen!!




21 kommentarer:

mi-rachel sa...

så koselig system.
knall fine bilder av ungene dine!

Anne Grete sa...

Utrolig smart og koselig system :) Må si du er virkelig flink med kameraet også :)

Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempefint og kjempesmart! :D

Eg ... sa...

kjempelurt...
og dekorativt :-)

Det verden trenger... sa...

Åh! Det var kjempelurt! Dekorativt og pent var det også:-) det er mer enn man kan si om kaoset av lapper og brev p kjøleskapet vårt...
Fin blogg, her stikker jeg nok innom igjen:-)

Martha sa...

Super ide`:)

Koselig her inne ,legger meg som følger !!
Martha.

Smultron på ett strå sa...

Stackars dej! Varför har man egentligen visdomständer, de gör ju ingen nytta! Vilket bra system du har fixat till, toppenbra! Mina barn är så stora att de håller ordning på det mesta själva, men ibland undrar man ändå om man inte borde haft ett liknande system! Fina skinn du har köpt, det blev väldigt flott!//kram maria

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Smart...noe sånnr enn skulle hatt jo!
Håper tannverken gir deg SNAREST!

Klem Anna

Supersnuppa sa...

Tenk at noe så praktisk kan bli så pent! Supersmart!
Nå har jeg forløpig bare ei frøken, men når nr to klekker så skal jeg se om jeg får til noe lignende;-)

Knalltips!

Dittemor sa...

Jeg har en vegg ledig på kjøkkenet mitt og har sett på folks idéer til oppheng av papirer osv. Denne tar jeg absolutt med meg... :) Ser veldig bra ut og i tillegg veldig fint!

Nina og cocobongoo sa...

Genialt....den ideen likte jeg:)
Ha en fin fin kveld!
Smil og klem
Nina

Gry sa...

Kjempelurt ;o) Noe å tenke på!

God bedring ;o)

Katarinas hjem sa...

Så lurt:) Flotte bilder av barna dine. Mulig jeg stjeler den ideen:)
Klem fra Katarina

Unknown sa...

genial ide!
liker bloggen din :)
god helg!

Anonym sa...

fin ide og fine bilder!!!
Visdoms tann trekking er LITT uehagelig - jeg tok to på en side i omgangen jeg - dengang for 20 år siden jeg da jeg gjorde det - første gangen en torsdag og måtte på skolen dagen etterpå - så ikke ut, så hoven som jeg var - så den andre siden gjorde jeg en fredag....
Ikke slutt å spis smertestillende før du tror du ikke kommer til å kjenne noe mere!!!

Ragnhild S sa...

Gud så smart og lekkert!!! Digget detaljen med navnebåndene trykket med gammeldags merkelappmaskin! Hvor har du fått tak i de?
Åh, tenke, tenke... hvor kan jeg få plass til en slik ordning, og kan jeg herme?? ;)

God helg til deg min venn:)

Loppeklem

Mrs S sa...

Så stilig!! Du er jo så flink:)) Gleder meg til å se det "nye" kjøkkenet.. Bildene er nydelige, som alltid;)

Ha en finfin fredag kjære du <3

Malin - mine gleder - sa...

Så utrolig smart system :D


Ha en riktig så flott helg :)
Klem fra Malin

Stoltzen2012 sa...

wow, kult Maj-Nan! Og nydelige bilder av de søte små ;-) klem fra Linda

lise sa...

Både flott og praktisk! Og med fine bilder, blir det jo rene kinderegget..!

Christine sa...

Utrolig praktisk, pent og pyntelig..må få tips av deg i morgen om dette...=)

CW!