onsdag 18. august 2010

Homemade til en liten prinsesse!






Tantes lille sukkerklump....

Dessverre bor vi langt fra hverandre, vi i vest og de i nord, så vi får ikke besøkt hverandre så ofte som vi skulle ønske. Heldigvis er min svigerinne en fabelaktig blogger, så vi får jevnlige oppdateringer fra den kanten!

Er det noen som husker at jeg har fortalt om dukketeppet jeg hadde startet på? Ikke det? Det er ikke så rart, for det er en goood stund siden (se under Prosjekter). Det har ikke akkurat gått fort, men nå er det vesle hekleteppet ferdig - og mest sannsynlig er det også blitt avlevert til sin nye eier!

Håper du har hatt en herlig dag lille A!

Stor klem fra oss alle!

10 kommentarer:

Jannicke sa...

jeg husker!! :o) så fint det ble..
du har et nydelig tantebarn!!
Klem J.

Anonym sa...

Nydelig teppe i herlige farver:-)
- så flink du er!
Ha en fin kveld,
klem Hege.

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Lekkert teppe!!!! Vil tro det er en heldig 1-åring som blir glad for det.. ;o).

Hyggelig å se innlegg fra deg igjen!

Ha en god kveld!.

Klem fra Marilinn

meaningmoon sa...

Såå fint♥ Heldig liten prinsesse♥

Hasigamas mamma sa...

Jeg ELSKER det!!!!! Heldig prinsesse som får et så flott teppe til dukkene sine!!!!
Klem
Lise

Hanne Mette sa...

Så nydelig! Perfekt for ei lita prinsesse! :)

Eg ... sa...

Så nydelig gave til ei lita prinsesse :-)

Håpa du har hatt ein fin sommer...

Made by KKann sa...

Nydelig!

SmilKKann

Maria ( Idekroken ) sa...

Så fint teppe! :) Du er skikkelig flink.
Poenget er jo ikke å være så rask, men å gjøre det pent. Og det kan jo du :)

Klem fra meg

Allis i Eventyrland sa...

Kjempefint teppe, altså! :)