lørdag 21. august 2010

Bake kake (veldig) søte...






I morgen har min mor bursdag, og selv om vi feiret dagen hennes forrige helg når min søster var hjemme, tenkte jeg at en kake på dagen  - er alltid hyggelig.

Så nå i kveld har jeg svingt meg foran bakebollen og tatt sats og prøvd meg på noe nytt. Rosa mini pavlova.....Var litt usikker på hvor lenge de skulle steke i forhold til den vanlige kaken, og jeg tror kanskje jeg har stekt dem litt for lite. Jaja..tror de blir gode selv om de kanskje er litt vel myke i midten!

Pynten kommer på i morgen - så det ferdige resultatet kommer da!

Ha en koselig lørdagkveld!

3 kommentarer:

Lisas hjem og skatter sa...

Gleder meg til å se resultatet!!! pavlova er min favorittdessert :O)

ha en kjempefin søndag :)

beate sa...

oj, dette hørtes spennende ut!

gleder meg til å se resultatet

klem beate

Marte sa...

Mmmm, dette ser bra ut!
Gleder meg til pynten:) Så smart å lage mini:))

Ha en fin søndag!
marte