tirsdag 6. juli 2010

Ny sykkel


En fantastisk flott sykkel stod på terassen da jeg kom hjem på jobb sist fredag! Jeg har lenge ønsket meg en ordentlig damesykkel, en med gammeldags ramme og med ett sete av fornuftig bredde...

Mannen hadde i skjul alliert seg med diverse familiemedlemmer og gått til innkjøp av denne råkule DBS sykkelen (bursdagsgave) - akkurat sånn jeg ønsket meg - med kurv og bagasjebrett og full pakke!

Så nå venter jeg bare på at formen skal stige (influensa), sånn at jeg kan dra ut på en laaaang sykkeltur med blomster i kurven...


11 kommentarer:

Jannicke sa...

Gikk glipp av det fine hagepartybordet du viste i forrige innlegg... kjempefint! Så koselig sykkel du har fått, snill man! Skal jeg noengang kjøpe meg ny sykkel, så må det jo bli en slik en...
Her på Hjellestad lever vi et latmannsliv nå... ihvertfall nesten. Det har vært litt å gjøre etter vi kom, slik er det jo alltid. Men nå i ettermiddag har det vært grilling av marinert svinefilet :o) herlig... senere blir det bål og marshmellows. Ha en fin kveld! Og GOD BEDRING!! Klem J

Nina og cocobongoo sa...

For en utrolig flott sykkel- grattis:) Synes å høre Brelett reklamen når jeg ser en slik sykkel jeg...herlig:)
God bedring til deg!
smil og klem
Nina

Anonym sa...

Helt nydelig sykkel,
- tenk alt du kan ha med deg i den kurven;-D
Ha en fin kveld,
klem Hege.

Unknown sa...

Superstilig sykkel! Sånn vil jeg også ha! :) God bedring. Klem!

mi-rachel sa...

stilig!

Anonym sa...

Grattis till en dejlig cykel & en underbar blogg! Hittade hit via en annan cybervän!! Jag kommer tillbaks då jag blev helt förförd av Dina bilder!

Agneta

Marit sa...

Gratulerer med flott sykkel, skjønner godt du gleder deg :)
Håper du blir fort frisk, god bedring!

Siv-Tones hverdagsgleder sa...

Sånn en sykkel har jeg også lyst på:-) Gratulerer!

Jeg kom plutselig over bloggen din og nå lurer jeg veldig på hvor man får kjøpt alle de flotte trelekene som barna dine har? Kjøkkenmaskinen og muffinsene og det? Det var bare så nydelig!!

Siv-Tones hverdagsgleder sa...

Sånn en sykkel har jeg også lyst på:-) Gratulerer!

Jeg kom plutselig over bloggen din og nå lurer jeg veldig på hvor man får kjøpt alle de flotte trelekene som barna dine har? Kjøkkenmaskinen og muffinsene og det? Det var bare så nydelig!!

Nina B. sa...

Gratulerer med ny sykkel!
Jeg har også fått meg DBS City i år, og digger den! GOD å sitte på, og plass til både barnesete og "pikk-pakk". Ønsker deg mange gode sykkelturer, og fortsatt god bedring!

KLem Nina xx

Forever Love sa...

Knallfin, jeg var i postkassen din i dag jeg:)
Det er det som holdes på verftet ja!
Ha en fin ettermiddag!!

Klem T