torsdag 1. juli 2010

MonkeyBusiness



Det er noe monkeybusiness på gang her i huset. Noe muffens eller ugler i mosen om du vil!
I morgen fyller jeg år, og mannen i huset planlegger ett eller annet og jeg får ikke vite noe...
.
Jeg antar at det blir festligheter av ett eller annet slag, og som den kontrollfriken som jeg er - så har jeg vasket huset - bare sånn for sikkerhets skyld, sånn at ikke eventuelle gjester får seg en overraskelse .. da tenker jeg av den mindre hyggelige sorten ;)
.
Jeg er ikke laget for slikt hemmelighetsskremmeri, og holder på å dø av nysgjerrighet!
.
Uansett hva det er- så blir det nok bra og gleder jeg meg!
.
Dagens modeller: To apekatter med magnet i hender og føtter (kjøpt på RIMI)
Dagens location: Dualit brødristeren vi fikk til bryllupet - love, love, love

10 kommentarer:

Anonym sa...

He, he morsomt innlegg!
- og gratulerer med dagen imorgen, og lykke til..!
Klem,klem:-D

stjerneglass sa...

Gratulerer med dagen imorgen!
Håper det er en supersnill overraskelse! ; )

Eg ... sa...

så spennande. Er jo morsomt å bli overraska av og til. Men eg har full forståelse for at du stressa når du ikkje har kontroll sjøl.

Kos deg masse - og ha ein strålande fin bursdag i morra.
(stikk innom bloggen min og ta et lodd, om du vil)

Jannicke sa...

veldig veldig spennende... håper du får sove i natt :o)
Fortell med en gang du vet!!
Klem fra en annen nysgjerrigper..

mi-rachel sa...

ja..nå er er ventetiden snart slutt.
og du kan begynne å fungere normalt igjen.

mi-rachel sa...

ja..nå er er ventetiden snart slutt.
og du kan begynne å fungere normalt igjen.

Stjärnor & Champagne sa...

Hahah spännande, spännande och stort stort grattis till goa du i förskott/ Kramkram Anne
Fast nu är klockan över midnatt:):)

Fru Fly * Heidi sa...

Gratulerer med dagen!!:) Håper overraskelsen er vellykket og at du får en strålende dag! Du har i hvert fall vært snill i år ut fra det flotte været!:) Klem H

ELIN sa...

Gratulerer så mye med dagen! Håper du får en flott overraskelse, og en riktig god helg! Klemmer fra Elin

Forever Love sa...

Gratulerer med overstått,håper dagen var knall! Jammen vant du en ekstra gave hos meg også:)

Klem Tonje