søndag 13. juni 2010

Just because..





it looks so good!

17 kommentarer:

Beate :-) sa...

Det så utrolig godt ut!!

Guttemamma sa...

And U!!

Hem och Lycka sa...

..och så himla gott!

kram Mia

Lykkeliten sa...

mmmm, det er noe eget med iskald Coca Cola

Jannicke sa...

..cola ser bra ut,
Pepsi max er vanedannende... :o)

Klem J.

mi-rachel sa...

mmm...me like!
i dag kjøpte jeg en pute som på pottery barn som jeg tror kan være litt din stil også. vi snakker det amerikanske flagget ;)

mi-rachel sa...

og du...kule bilder!

stjerneglass sa...

Mmmm!
Må være ekte cola!

Ocean showroom sa...

Snyggt, snyggt! jag gick omkring med Coca-colashorts på 80-talet! Helrätt!! :-) Ha en skön kväll! Kram Alexandra

Unknown sa...

Ahh, cola er best! Fine bilder! :)

Marte sa...

:)) Tannpirker UTEN smak på seigemennene;)
Da står det meste:)

Kikker stadig innom bildene dine fra bryllupet, veldig inspirerende og gjennomført! Alt var så fint:)

Unknown sa...

Hei på deg!

Så koselig at du spør. :) Det var fire par på visning, og etter visningen har vi fått inn et nytt bud som skal stå til i morgen. Så blir det spennende å se om det kommer flere bud før fristen går ut.

Det er så utrolig deilig å være ferdig med visning! Vi har vasket og ryddet her så lenge nå, og jeg er bare så sliten. I morgen skal jeg ut og shoppe for å koble av litt. Se om jeg finner en fin kjole til min brors bryllup på lørdag. Ute i siste liten som vanlig. :)

Ha en fin kveld!

Forever Love sa...

..ja den så god ut selv om jeg ikke drikker Cola:)(men er periodevis avhengig av pepsi max)

Ønsker deg en god uke!

Klem Tonje

Ragnhild S sa...

Du er altså rå på foto!! Hva er trikset??? Og ja: ser VELDIG fristende ut!

Takk for hyggelig tilbakemelding på soverommet! Nå er også mini-makeoveren på badet ferdig!

Ønsker deg en strålende dag!

Klem

Beate :-) sa...

Takk for kommentar på bloggen min Maj-Nan! Her går det bare bra :-) Snart ferie på meg, så gleder meg!

Synnøve sa...

Kjempefint stilbilde du har med på NIB. Jeg stemte på bildet ditt.

Ha ei fin helg

KRUSEDULL sa...

Hei på deg! Nå har jeg nettopp vært inne og stemt på deg i konkurransen til NIB! Synes du fortjener en førsteplass:) Lykke til!!