lørdag 6. februar 2010

Penny Lane

God aften mine damer!! Vet dere hva jeg oppdaget nå? At dette faktisk er mitt innlegg nr 200! Puh... Tenk at jeg har klart å finne på 200 ting å blogge om det siste året....Men men noen ganger er man helt "tom" for ideer, mens andre ganger kunne man blogget flere ganger om dagen!!
Anyways, det var ikke det dette innlegget skulle handle om!

Dette er nemlig ett innlegg om den lille kattepusen vi har fått i hus! Er hun ikke søt? Det er en langhåret blandingskatt og vi har (etter mange diskusjoner) landet på navnet Penny Lane, men bare Penny, sånn til hverdags.... ;)

Hun er endelig blitt husvarm, men det gikk nesten en uke! Nå er hun derimot blitt skikkelig livlig, og vi har måtte starte litt oppdragelse. Som for eksempel så prøver vi å lære henne at det ikke er lov å hoppe opp på bordene eller henge i spisebordduken, slik at alt oppå detter ned og blir ødelagt! Nei, det er ikke lov....

Heldigvis varer ikke tussebygene så lenge og hun blir en kosekatt igjen!! Det er rart med det - jeg har aldri sett på megselv som en katteperson da jeg er oppvokst med hund, men jeg må si at katter er ganske alrighte dyr. Jeg liker at de er så selvstendig og renslige. Ikke én gang har hun gjort fra seg andre steder enn i kassen sin! Med 3 små barn hadde vi aldri hatt kapasitet til å ha en hund som er mye mer krevende i mine øyne, så vi er godt fornøyd med kattepusen vår. Hun gir oss alt vi var ute etter i ett husdyr!!


Ha en super lørsdagskveld! Hvem er favoritten i Grand Prix - finalen da?

Vi blogges...

12 kommentarer:

Anonym sa...

Katter er herlige=) Hun har jo fått et flott navn da=) Vi har både katt og hund men det blir ingen etterfølgere av røytekongen når den tid kommer=P Katter er jo veldig kjekke å ha med å gjør og dessuten slipper vi mus i hus=) Kos dere videre med frøkena! God helg videre=)

Lisa Marie

Bo med Lena sa...

Heia Didrik!! Han er fra nabolaget vårt:))

Penny Lane var et nydelig navn.

Sissel sa...

Nydelig liten pus dere har fått dere! Jeg er helt klart et kattemenneske, så jeg skulle gjerne hatt huset fullt av søte små nøster som denne.

Ha en fin dag i morgen!

klem

M sa...

FOR en nudelig liten pus!
Og Penny Lane er utrolig flott gatenavn og pusenavn..
Klem,M
(Beatlesfan vettø)

Ocean showroom sa...

Utrolig søt pus, og stilig navn!
Vet ikke helt hva jeg synes om Grand Prix, tror ikke vinneren blir noen "høydare", men hvem vet...:)
Ha en fin søndag!
klem, Lene

Livy sa...

Så utrolig vakker!!!!
..og gratulerer med innlegg nr 200 :)

Ønsker deg en fiiin søndag!

Made by KKann sa...

..mjau..en sånn nydelig katt skulle jeg gjerne hatt ja!!

KlemKKann

mi-rachel sa...

godt penny har kommet ut fra sofaen! veldig søt.

Hem och Lycka sa...

Å gud så sööt!

kram Mia

Ocean showroom sa...

Hej du! Katter är underbara djur. :-) Jag har ingen nu men har haft tre under min uppväxt. Penny Lane ser jättesöt ut och vilket fint namn! Ha en fin kväll. Kram Alexandra

MariMaja sa...

Nydelig pusekatt dere har fått i hus!
Katter er ganske alrighte dyr ;)
Skulle gjerne hatt flere:)

Haust sa...

Helledussen så nydeleg! :D

Tusen takk for koseleg kommentar i bloggen min, eg kjem gjerne på besøk att her hos deg òg! :)