fredag 12. februar 2010

Fredagskveld!

Jeg er ikke så flink med blomster, så jeg er veldig glad for at potteplantene som ble kjøpt inn for ett par helger siden fremdeles lever i beste velgående!!
.
Jepp, da var det endelig helg igjen. Det ble ikke så mange dager på jobb denne uken på grunn av noen sykedager, men like godt med helg er det uansett!
.
Jentene er på overnatting hos farmor og farfar til i morgen, så vi har tilnærmet barnefri i kveld! Når minsten er lagt skal vi kose oss med litt fredagssnacks...nachos...mmm.
.
Kanskje vi til og med får litt ro over oss til å jobbe med invitasjonene til bryllupet!!
Begynner vel å bli på tide å få dem ut nå!
.
Riktig god helg alle sammen!!

17 kommentarer:

Dronning Maud sa...

Typisk fredag her er også nachos:)kos dere!!!

Ocean showroom sa...

Kos deg med fredagsmat og bryllupsinvitasjoner!
Her har roen senket seg, deilig!
Klem, Lene

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Ville bere ønske deg ei god helg☺

Klem M ♥

Anonym sa...

Heisann

Her er det også barnefri i kveld. Vi feirer valentines dag i kveld, og litt morsdag. Gleder meg til å sove lenge i morgen. Men våkner sikkert i 7 tiden.
Har nå i flere dager hatt bloggen din om kattepusen i bakhodet. Ikke mange her på østlandet bruke begrepet "tussete". Det dekker jo så mye! Når barn og katter tar helt av...Det er da jeg får hjemlengsel.
Vil gjerne høre mer om bryllupet ditt.

Klem frøken Ann Louise

Anonym sa...

Heisann

Her er det også barnefri i kveld. Vi feirer valentines dag i kveld, og litt morsdag. Gleder meg til å sove lenge i morgen. Men våkner sikkert i 7 tiden.
Har nå i flere dager hatt bloggen din om kattepusen i bakhodet. Ikke mange her på østlandet bruke begrepet "tussete". Det dekker jo så mye! Når barn og katter tar helt av...Det er da jeg får hjemlengsel.
Vil gjerne høre mer om bryllupet ditt.

Klem frøken Ann Louise

Anonym sa...

Alltid herlig med helg! helt enig med deg der:)) kos dere og nyt kvelden, og lykke til med invitasjonsprosjektet, spennende:) klem Hege

mi-rachel sa...

der var ektorpen din ja..det bredstripete trekket der en nok mer rolig..enn det smalstripete mitt. noen ganger blir jeg litt rar i øynene av det. skal kjøpe meg et ensfarget trekk etterhvert. kjøpte faktisk ektorp stol og dag..genialt med avtagbare trekk. blir det et stort bryllup tro? er jo litt nysgjerrig:)

Tre Kusiner sa...

Så digg med nachos. Det er standard her i huset òg. Kva dato er bryllupet? Vi reiser til Spania, dato er no 26 august. Spanande. Hus, prest, kyrkje er reservert. Skal bestille bilettar neste veka, gledar oss MAKS! Kva er detaljane dåkas? Klem Gunilla

mi-rachel sa...

hørtes ut som et perfekt bryllup!
og jeg husker at du har en bror som er flink å ta bilder. og jeg håper du deler med oss...når den tid kommer. snippet&ink(har link til den på blogggrollen min) har masse fin bryllupsinspirasjon syns jeg.

mi-rachel sa...

jeg skal sende deg noen andre linker og...må bare finne de først:) det viktigste er jo å gjøre bryllupet personlig. at dere setter deres preg på det. men litt inspirasjon er jo aldri å forakte.

Nina og cocobongoo sa...

Vil bare ønske deg god helg!
klem
Nina

Ocean showroom sa...

Det lät som en härlig kväll! vackra bilder också...ha en strålande lördag. Här skiner solen. :-) Kram Alexandra

Made by KKann sa...

..invitasjoner til bryllup - så spennede!! Herlig!..planlegging av bryllup er herlig - kos deg!

KlemKKann

mi-rachel sa...

selvfølgelig kan du bruke bildet!
bare kjekt!!!

mi-rachel sa...

her er inspirasjonen jeg fant til bordekkingen. egentlig en juleting der da. syns det var litt sånn voksent og stilig-litt klassisk.

http://snippetandink.blogspot.com/2009/12/winter-holiday-shoot.html

mi-rachel sa...

blir sikkert kjempe fint.
du får tipse meg om bryllupssiden når den er ferdig...om den ikke er lukket og bare for familie og sånn :)

mi-rachel sa...

meg igjen...kom bare på en liten tng .syns denne ideen og er super til bordkort. passer litt i denne stilen.

http://ludo-land.blogspot.com/2009/12/gledelig-jul.html