lørdag 19. september 2009

Her sover Mikkel!





I forbindelse med at vi flyttet soverommet vårt ned til underetasjen, ble jo selvsagt Mikkel med oss siden han fremdeles er så liten. Jeg kom på at jeg aldri viste dere hjørnet han fikk der nede...
.
Her sover han veldig godt...og det sammen med sin store venn fra filmen CARS (at han kom i hus er IKKE min fortjeneste... )!



Men når han får ligge inntil denne bilen og kosekluten, med smokken i munnen -

så er lykken komplett for min lille gutt!

15 kommentarer:

Unknown sa...

Å, så skjønn! Den bilen er veldig kul! Jeg digger Bilder-filmen. :)

Kjempefin seng som Mikkel har.

Ha en fortsatt god kveld!

Fru Fjeldhammer sa...

Nydelig.. den er så fin den juno senga!! Lekkert sengetøy, søt heldig gutt du har!!

Klem klem

mi-rachel sa...

kjempe fin seng.
og for en søt liten mikkel.

Anonym sa...

fin fin krok han fikk - heldig er han!!! Jammen lenge siden vi har sett cars filmen - eldstemannen ser ikke så mye på dvd og vesla ser mest på Barbie

Stjärnor & Champagne sa...

åhhh vad kul att du är tillbaka. Har saknat dig....Vilken fin säng Mikkel har. Hm hela ditt hem är fint vännen..

Stor stor kram till dig/ A

Jannicke sa...

Så herlig han er med smokken og kosen...
Den småbarnstiden går så alt for fort.. mine "babyer" er 10 og 15 år! Hjeeelp!

Klem J.

Hem och Lycka sa...

Å vilken sötnos! Underbar säng!

kram Mia

Guttemamma sa...

En supergoing du har der altså!! Og rommet hans er lekkert ut!!

Mjuka sa...

Goa vackra bilder!! Jag förstår att du inte valt älsklingsleksaken "fniss"
Kram Malin

Unknown sa...

For en herlig liten gutt:) Og bamsen var jo søt da:) Skjønner godt at han koser seg i den flotte senga der altså:)
Takk for hyggelig hilsen inne hos meg: jeg heller også veldig mot den fargen, så kan hende det blir den. Jeg falt helt for mønsteret! Huset vi har kjøpt er fra 1897, så det er verken nytt eller gammelt, men har et voldsomt potensiale og fantastisk beliggenhet! Gleder oss veldig til å flytte! -Ikke minst kommer jeg til å spare inn 1 time hver dag i reisetid til/fra jobb!
Ønsker deg en strålende søndag!
Stor klem

Ragnhild S sa...

Du skjønte at den øverste var meg sant? Opererer med litt forskjellige kontoer her:)

meaningmoon sa...

Nydelig seng og sengetøy lille gutten har! Cars bamsen var jo kul den:)
Kos deg idag!
Klem!

Bo med Lena sa...

Hei på deg.

Jeg skal huske å si fra. legger det nok ut på bloggen også:) Ser minstemann allerede sover i Sebra-sengetøy.

Ha en finfin søndag:)

Fru Fjeldhammer sa...

Bittelitt stolt nå altså, men gruer meg til å begynne på resten av stua... tror jeg må vente en stund!!

klem

Min stil sa...

Koselig rom, og nydelig liten gutt.
Ønsker deg en fin søndag.
Klæm fra Susanne