tirsdag 29. november 2011

Bli med inn - vi har fått nytt bad på landet!






Ett lite knippe av krokene som skal opp på veggen på badehuset etterhvert..


Ett lite bilderas av det nå (nesten) ferdigstilte prosjektet på landet; nemlig badet!

Dessverre har jeg ingen før-bilder. 
Tanken på å ta bilder av badet slik det så ut tidligere har aldri falt meg inn
...så lite vakkert var det
...men nå angrer jeg på at jeg ikke tok noen, for forvandlingen er ENORM!

Badet er renovert i godt sammarbeid mellom mine foreldre - 
hvor min mor er arkitekten(og maler) fra A-Å,
 og min far håndverkeren.
 Ja alt er gjort av dem, bortsett fra rørlegger/elektriker.

Er de ikke flinke?? 

Her er det så mange løsninger som jeg bare elsker, 
( jeg ser ikke bort fra at det kommer til å dukke opp liknende løsninger her hjemme, når badene skal tas her...)
som dusj-rommet eller badehuset som vi kaller det,
 den hjemmesnekrede benken
og armarturet de har valgt,
marmoren er vel heller ikke å forakte

Badet er ikke stort, så jeg synes de har klart å få utrolig mye ut av plassen!



15 kommentarer:

Unknown sa...

What a great and wonderful bathroom.
I love it!!!!
Hugs Tanja

mali-mo sa...

Helt nydelig! Veldig sjarmerende dusjrom, ja ;)

Vet du hvilket merke det er på armaturet? Tapwell? Kikker litt rundt, selv om deter noen år igjen til vårt bad skal fikses (og nok med et noe mindre budsjett da hihii) ;)

Håper dere er friske igjen, sykdom her også. God tirsdagskveld!

Fru Fjeldhammer sa...

Kjempeflinke har de vært, det ble lekkert!

Ha en fin kveld..
klem

Hasigamas mamma sa...

HEFTIG kombinasjon med marmor og liggende panel!!! Elsker!!!
Hils mor og far og si at de har vært kjempeflinke!!!
Fin adventstid til deg!

Klem
Lise

Hanne Mette sa...

Så utrolig fint! Så flinke dere har vært. :)
Lite slår følelsen av nytt bad.
Ha en fin kveld.
Klem fra hanne Mette

Love Peace Pionies sa...

Så fint!!! jepp, flinke!

og julekortbildene ser veldig kjekke ut!:)
håper dere får fine desemberdager!
klem

Unknown sa...

Kjempelekkert! Dere har vært flinke;)

Martes atelie` sa...

Lekkert. Lurte bare på. Hvilket merke er dørhåndtaket??? Det var fiiint!

Trude sa...

Veldig lekkert - du har flinke og stilsikre foreldre:-)

Kristine sa...

Det ser kjempefint ut! Jeg har også lyst på nytt bad!

Fint innlegg fra jule-fotoshoot også!

Klem Kristine

Mette W. Sørensen sa...

Hvor er det en fin blog du har, den er meget inspirationsrig, der er en masse skønne detaljer og super skønt hus i har:)
Tak for kigget.

Katarinas hjem sa...

Åååå...bare en ting å si:
LÆKKERT:)
Klem

Manuela Hardy // Mrs. Hardy sa...

liker badet, så lekkert det er !!

LYKKEBO sa...

God kveld! Bedre sent en aldri??
Huff ble en lang pause (igjen!!)..
Ser jeg har gått glipp av en del hos deg-FY søren så flinke dere har vært!
Kjøkkenet--badet-alt!
Jeg får lyst å rive kjøkkent vårt å begynne på nytt!hehe..
Må bare ta kjelleren ferdig først-hehe nei tror det blir en stund til neste prosjekt! Begynt å legge gulv i dag...så det nærmer seg;)

Håper alt går bra med deg og dine:)
Klem

Pafrika Og Belkini sa...

Kjempefint bad, kjempeflinke foreldre (virkelig!!)og kjempefin blogg!
Hilsen gamlenaboen ;)