søndag 10. juli 2011

Maja´s nye rom!

Heisann alle sammen! En liten titt innomhus i dag... Det er utrolig mye som er uferdig her i huset, og når det mangler gulv - og taklister, stikk-kontakter, brytere, lamper, dører etc etc... blir motivasjonen for innebilder ikke helt på topp. MEN en liten krok har vi fått koselig, og det er senge-hjørnet på Maja sitt rom.

 Alle barnerommene har kjempefint liggende panel på flere av veggene, og etter 4 strøk hvitmaling (med pensel...), ble det veldig lyst og fint! På de rommene vi har pusset opp, har vi lagt lysnet heltre furugulv. Det blir ikke flere hvitmalte gulv på oss... Hvite gulv er rålekre, men etter 7 år med slike gulv var vi klar for en forandring.  Det skjønne Cupcake - teppet har min mor laget til oss! Det er så koselig og passer perfekt inn på minste-jentens rom!

 Fra døråpningen - (som mangler dør - vi skifter alle innerdører) ser rommet slik ut! Her ser dere at det mangler endel lister. Vinduene gjør vi ingenting med, siden de skal skiftes - forhåpentligvis er det i boks innen vinteren setter inn... Vi har ikke helt funnet ut hvordan rommet skal bli til slutt, men vi vet at det hvertfall skal romme en skrivepult - kanskje under vinduet ;)

Dett var dett for denne gang! Håper dere har en fin sommer. Her blir de to dager til med jobb - så er det 4 uker ferie! Gjett om jeg gleder meg!

Klem

13 kommentarer:

camillaslykke sa...

Så koselig det ble.. Det er jo sånn som er moro.. stelle og dandere! Gleder meg til å se fortsettelsen:)
Klem klem

Veronica sa...

Så søtt rom.
Kjempefint hjørne og veldig fin hylle over senga.
Lister mangler over alt i mitt hjem.
De kommer vel opp etterhvert...
Ha en herlig sommer!

Jannicke sa...

kjempekoselig!! gleder meg til å se mer (ps :gulvene var flotte!!)
Klem J.

Li/Småtingene sa...

Flott rom - veldig koselig sengeteppe du har fått, da! Koselig med vimpel også ;-)

Lykke til med oppussingsarbeid og livet i det nye hjemmet! Det ser veldig idyllisk ut!

:-)

KROnPRINSESSENE sa...

Så nydelig rom...
Herlige farger og tre innslag.
Det cupcake-teppet var bare ett syn, må du hilse og si ;)
Klem May Helen

Forever Love sa...

Såååå fint, og det teppe... me looove! Fine gulv!

Klem Tonje

mi-rachel sa...

veldig koselig - og det teppet var SUPER koselig!

designchic sa...

Love the inspiration room and her precious room is wonderful!!

Anonym sa...

ser veldig veldig fint ut i allefall - ting blir til - litt etter litt også ( det håper jeg i allefall;-) Ha en kjempe fin sommer ferie!!!

LYKKEBO sa...

For et nydelig rom! Fatastisk fint det malte panelet..
Og for et flott sengeteppe!
Håper det går bra i nye huset!

Gleder meg til å se mer:)

Riktig god sommer til deg og dine:)
Sommerklem

Hem och Lycka sa...

Å så fint!

kram Mia

Dittemor sa...

SÅ fint det blir! Jeg er forresten veldig interessert i litt info om cupcake teppet! Størrelse på rutene og ca størrelse på cupcakes. Er det border rundt? Hvor mange? Størrelser? :) Jeg tar også imot mønster om din mor har det. Jeg har veldig lyst å lage til mi jente!!

Juno sa...

Gratulerer med nytt hus:) Det cupcake teppet var helt utrolig søtt :) Så heldig du er som har en mor som laget det til deg :)