fredag 16. oktober 2009

Ny kosekrok...

Som nevnt tidligere så ommøblerte min mor og jeg litt når vi var på landet i høstferien.
Denne lenestolen ble blant annet flyttet fra stuen, til dette lille vindushjørnet i forbindelse med kjøkkenet. Vi ble veldig fornøyd og synes det ble en riktig så koselig krok!
Ved stuebordet fikk disse kurvstolene plass nå som lenestolen ble flyttet. Kurvstolene stod tidligere ved spisestuebordet, men i det nye kjøkkenet var det ikke lenger plass til dem, så de har egentlig bare ventet på en ny plass. Vi ble veldig fornøyd med dette også vi....


Da var det blitt fredag igjen og helgen står for tur. Ingen spesielle planer denne helgen og det er deilig. Vi tar dagene som de kommer!

God helg ønskes alle som er innom!

23 kommentarer:

Jannicke sa...

Dete hr all mulig grunn til å være fornøyd :o)
Den hytten er helt fantastisk!!

Jeg begynner dagen med en treningsøkt på Paradis, så innkjøp av blomster på Phils :o)
og så HELG!!

Riktig god helg :o)

Klem J.

Lynetmor sa...

Hei, så koselig kosekrok :-) Ha en fin helg :-)

Bo med Lena sa...

Det er så fint på hytten deres!! Nydelige bilder.

Kos deg med en helg uten planer det er deilig! Jeg skal til legen nå og operere vekk en føflekk. Gruer meg som en hund :)

Anonym sa...

Dette var lekkert ...!
Du kan det å ommøblere og
innrede ...!
Herlig!
God helg ønskes deg også!
klem til deg

Ocean showroom sa...

Det är härligt med en kosekrok! Fint har du fått det och jag förstår att du är nöjd. Jag vill önska dig en riktigt härlig helg. Kram alexandra

Trude sa...

Kjempegod grunn til å være fornøyde og stolte med ommøbleringen. Digger stilen din (og din mors):-) Ha en strålende helg.

Anonym sa...

hytta deres har blitt til hvem som helst misunnelse - så fint som det har blitt!!! Du tar også veldig fine bilder syns jeg!! Ha en fin fin helg!!! Vi har bare fotball kamp på våre planer og det en times kjøretur herifra - det er ordentlig fint der og vi tar oss sjelden tiden til å reise fesk dit - så jeg håper vi har muligheten til å spise lunsj der og forhåpentligvis med flere fra fotball laget - MEN det er planen - vi får se hva det blir til!!

Jorid + NOE Blog sa...

Så flott det ble :-D Nydelig dere har det på hytten!

Håper du får en flott helg!
Klem Jorid

Ocean showroom sa...

For en herlig hytte! Forstår godt at dere trives der! Og kosekroken så virkelig koselig ut:)
God helg til deg!
Klem, Lene

NUSSE sa...

Utrolig flott! Er det hytte det er snakk om dette? En råflott en i så fall! :-) Nydelig stil, vakkert men innbydende og avslappende også. Tenker dere koser dere her :-)

Myhome sa...

Utrolig flotte bilder fra landstedet!!! Og så herlig kosekrok!!!
God helg til deg!
Klem Anita

mi-rachel sa...

veldig koselig krok.
så kjekt at du og moren din har samme interesse.

Englefryd sa...

Kjempe flott. Skjønner dere ble fornøyde ja.

Håper dere får en fin helg. Deilig med ingen planer.

Klem

Fru Fly * Heidi sa...

Det er helt utrolig delikat og lekkert på hytten deres! Uansett hvordan deres snur rundt, vil det være råfint;) Ønsker dere en super helg! Klem fra Heidi

Prinsesse Elin sa...

Du har en fantastisk kosekrok. Jeg elsker stolen din og skjønner hvorfor dette er kosekroken. Forresten så har du et nydelig hus og jeg kan studere bloggen din i evigheter:)

Elin sa...

Her var det jammen mye koselig å titte på. Hyggelig å være innom.

LYKKEBO sa...

Den hytten er bare faaaaaantastisk!! Og den kosekroken var helt topp!! tenker det er kos og sitte og slappe av der:)Jeg håper jeg får meg en hytte en dag..Som mye innspirasjon å hente her:)


Klemmer

Joy sa...

Ååå, det ser ju bara så mysigt ut!
Ni har det så flott och jag blir alltid lika inspirerad.

Ha en fin tisdag!
Kramar Joy

Made by KKann sa...

Herlig flott kosekrok!! Smil!

KlemKKann

Stjärnor & Champagne sa...

Japp ni har verkligen så fint därute..

Kram Anne

det beste i livet sa...

Hei!
Nyydelig stil du har...elsker den! Nyt livet, grip dagene og øyeblikkene.Ta deg tid til å være lykkelig!

Anonym sa...

Hei!

Så fin blogg du har! Må nok legge deg til i listen min, jeg...

Kristine

Jannicke sa...

..innom for å ønske deg en fortsatt fin helg :o)

Håper alt er bra :o)

Klem J.